W siną dal…

Zarząd Zakładowej Organizacji Związkowej w AŚ Krakowie zorganizował w dniach 11 i 18  września 2021r  wycieczki w Gorce.

W dniu 11.09.2021r wycieczka na trasie Koninki wjazd  kolejką linową na Tobołów 994 m n.p.m  a potem szlakiem na Turbacz 1310 m n.p.m. Pogoda słoneczna  na całej trasie wspaniałe   widoki na Tatry. Po dwóch godzinach marszu dotarliśmy do szczytu na Turbacz gdzie przy znaczniku szczytu zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia, a następnie  zeszliśmy na odpoczynek do schroniska pod Turbaczem . Po godzinnym odpoczynku udaliśmy się ponownie na szlak  czerwony w kierunku Łopusznej, po drodze zobaczyliśmy ścieżkę edukacyjną i czarnym szlakiem dotarliśmy do celu naszej wędrówki.

W wycieczce wzięło udział 23 osoby.

Natomiast w dniu 18.09.2021r  w wycieczce  na trasie Rabka – Maciejowa Stare Wierchy- Obidowa wzięło udział 19 osób. Rozważaliśmy odwołanie wycieczki ze względu na pogodę -opady deszczu od dwóch dni .W trakcie podróży  przed Rabką  pogoda się poprawiła nie padało nawet po do tarciu do schroniska na Maciejowej wyszło słońce . Natomiast szlaki były trudne do pokonania ze względu na błoto, i kałuże po intensywnych opadach deszczu jednak humory dopisywały a  widoki na okolice wynagradzały marsz w trudnych warunkach.